The End of the Subathon

Publisert 11. april. 2021
WATCH ME LIVE ► www.twitch.tv/ludwig
follow me on twitter ► ludwigahgren
follow me on instagram ► ludwigahgren
join my subreddit ► old.reddit.com/r/LudwigAhgren/
edited by: shakedrizzle
#ludwig #subathon #twitch

Kommentarer

  • Sut up amd take my mounth . give me the moneyyy :))

  • Ludwig i watched the whole subathon I have no life

  • This happened when I was busy with school so I missed it, no matter, i'll spread the world of the best streamer on twitch.

  • When's the VOD?

  • You really made a truman show of yourself

  • This man really made the truman show in real life

  • he spent a month in front of a camera and going to take a day who is this guy

  • Longest stream?

  • can someone explain what this ludwig subathon is please

  • lukeafkfan on twitch for actual uncapped subathon you better be there

  • MANS MADE FUCKING 219K IN 1 MONTH HOLY SHIT

  • WOAHHH Slow down PewDiePie theres enough people in the world for all of us

  • this legit felt like the end of unus annus

  • I appreciate how Lud values his personal integrity more than the achievement, not wanting to decrease the sub time or cause people to overpay

  • I appreciate how Lud values his personal integrity more than the achievement, not wanting to decrease the sub time or cause people to overpay

  • People are stressing the timer by subbing to Ludwig

  • Ludwig: Would you give up a month of your life for a quarter million? Me: can I give up 4 months for a million?

  • he's probably my schools most famous alumni

  • f

  • Mods unionize ✊

  • Remember when MrBeast tweeted about influencers sub attack on Ludwig? Can somebody DM him that April 13 at 12 PM PST would be a great time to do so?

  • the plan was simple

  • The only good thing that came out of 2020 was ludwig and his among us gang

  • Dmx died too

  • Remember when MrBeast tweeted about influencers sub attack on Ludwig? Can somebody DM him that April 13 at 12 PM PST would be a great time to do so?

  • o7

  • Are we able to see the the stream analytics?

  • All I can hold is respect for you ludwig. You are honestly one of if not the most humble and respectful streamer on youtube and twitch combined. Thank you for always providing amazing content and being a wonderful human being.

  • short

  • Unban me pls or I’ll sub for the 4th month 🥵

  • who else came to the comment section to see if Charlie commented?

  • He did it the madman hes broken Ninja's record

  • Nice

  • Nice

  • uwu

  • This subathon will 100% end up on youtube rewind

  • Did he do it?

  • You deserved every penny of that my man

  • lol i saw someone in chat say cum 14:48

  • wait me?? im mango

  • I appreciate how Lud values his personal integrity more than the achievement, not wanting to decrease the sub time or cause people to overpay

  • prolly the most open streamer when it comes to money ngl i didnt like you but i lowkey like it lmao

  • 17:07 read chat

  • watching this end live was genuinely wholesome af. Thanks for the experience Ludbud, slime and all the mods.

  • I really appreciate the transparency on how much he made through this!

  • "Yeah I pee in the shower, I'll admit it, it's funny, it goes down the drain" 🤣🤣 This is why we love Ludwig

  • "i wouldnt reduce the time" you already fucking did stop crying over getting money...

  • Wtf why does he ban people who gift a lot of subs? Couldn't he just stop the transaction

  • Just because his stream biggest category is sleeping its only 30% of total, so stop being degenerate and think that what he only did on subathon is sleep

  • would def give up a month for a quarter mill, just gotta stream consistently for years to build a fanbase to make that possible first ;)

  • Who’s here after the end of the subathon?

  • peeing in the shower saves water. maybe?

  • that killer bean movie was fire

  • just got home from work today. went to watch your stream, and was so sad to see you gone. i will forever cherish these days of you always being there.

  • I was not here.

  • watching it after the end. man this was a journey

  • Who was sad seeing lud tear up

  • This is a historic moment

  • He's not our friend, don't let him be free LUL

  • Has he actually been streaming for a month straight?! Wtf I’m so impressed

    • he just ended the stream like 20 minutes ago too

  • 16:51 rip everyone who hadn't subscribed yet

  • who else is here after the stream ended

  • When I first heard of this, I thought it might go like 2 days max. God was I wrong

  • Lud ❤️❤️

  • MORE CLICKBAIT LETS GO

  • Hello Twitch!!

  • This has to end on my birthday 😂

  • Go look up gphustula he has been going for 5000 hours

  • If it weren’t for Ramadan I would watch the end but I need to get up at 4

  • he beat the record!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • But who you going to host?

  • 20 million unique people SHEESH the brand is strong. 💪 💪 💪

  • Sheesh

  • Ludwig are you going to upload the entire vod once your stream is done?

    • You can’t upload a video that long but it will be on twitch

  • 666k views

  • I appreciate that in your tweet you pointed out that Jesus not only died, but then rose from the dead

  • there’s never a video where twitch chat isn’t fucking stupid.

  • Wow i appreciate this so much that you are sticking to your morals to not break that record directly. But also doing a charity. I respect it so much. You deserve that record.

  • LUDWIGGGGG

  • lugwid

  • I was here

  • I gave up 17 years of my life for free, of course id do it for $5

  • Last Sunday (4/11) at 2 am, I decided to watch the stream. It was at 8 minutes. When it had gone down to 3, you all got it back up to 20 minutes. Now, mathematically, if each sub adds 10 seconds, in one minute, that's 6 subs. IF my math is correct, that's 1020 subs

  • I know for an absolute fact they rounded the sleep time to 31% so that they can say Ludwig spent 69% of the time not sleeping

  • Imagine making 300K sleeping

  • I kinda want to see the timer reach 0... I doubt it’ll happen but I kinda wanna see it happen

  • Who else thought he was gonna make the timer a thumbnail?

  • This will go down in history as the greatest subathon. Don't think anyone is gonna top this

  • Would I give away a month for a quatre mil? Yes, but depending on what it is that I have to do. Stream? L0l yes. Work in some factory? No probably not - if you take the average factory. When it's in a pretty cool, neat office I'd consider it. If it's in a gym (with sleeping rooms / kitchen or something) yes, probably yes.

  • A boy asked a girl in a library: "Do you mind if I sit next to you"? The girl replied with a loud angry voice; "I don't want to spend the night with you !! Everyone in the library started looking at the boy and felt embarrassed. After a few minutes the girl walked calmly to the boy's table and said: I study psychology and I know what the man is thinking, I suppose you felt ashamed, right? The boy answered out loud: $ 300 for one night That's too much! and all the people in the library looked at the girl in shock and the boy whispered in her ear, "I study laws and I know how to make someone guilty ... 🤭 If you like the comment, please "write" on my channel ... I know I misspelled spelling and grammar 🤗 But NOlong doesn't allow promotion ... It only takes 5 seconds, thanks ❤️🙏🏻 [If you don't want to sub ***** e, that's fine, but don't spread the hate 👍❤️❤️❤️❤️

  • I was there when it hit one second it was at like 5 am central

  • Fun fact if you watched this whole subathon and your 23 currently one percent of your life now belongs to ludwig.

  • Boys

  • Your mods made more in 1 night than I make in a month as a 6 year Fire Alarm Tech... I apparently chose the wrong profession

  • Good hob ludwig! I am proud of all your money ^^

  • I’d be pretty mad if I only had 200k for 1.2 million

  • Peeing while showering is such a simple way to save water.. Quite dissapointed in chat not agreeing more to that

  • Give up 1 month of my life, for 250k? Simply put, fuck yes. I give up 1/3rd of a year to working for a fraction of that lmao. If i could give up 1 month to take a year off count me the fuuuuck in on that one.

  • Subscribe at January 31

  • LUDWIG THERES A VIDEO ON MY CHANNEL OF YOUR STREAM HITTING 0 BEFORE THE END OF THE 30 JUST SAYING